Tytuł: Jakie rozwiązania są priorytetem na aftermarkecie?

Sprawdź najważniejsze wydarzenia tygodnia na aftermarkecie.
Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, kliknij i zobacz ją w przeglądarce. 02-07-2019
Producenci części do pojazdów ciężarowych spoglądają w przyszłość z pewną dozą niepewności. Firmy dostarczające swoje produkty na pierwszy montaż muszą obecnie przygotowywać się na zaoferowanie rozwiązań zarówno do pojazdów napędzanych silnikiem Diesla, jak i hybrydowych, elektrycznych czy wodorowych - nie wiadomo bowiem, które źródło napędu stanie się popularne w przyszłości.
Podobnych dylematów brakuje na aftermarkecie - minie sporo czasu nim nowe typy napędów ciężarówek zostaną spopularyzowane i trafią do warsztatów naprawczych. Nie oznacza to jednak, że na rynku wtórnym wystarczy oferować wciąż te same rozwiązania. Przeciwnie, branża oczekuje udoskonalania rozwiązań fabrycznych pod względem szybkości i prostoty montażu, trwałości czy przewidywalności. Byliśmy z wizytą w siedzibie firmy Schaeffler w Langen, gdzie dowiedzieliśmy się, na czym polega rozwiązanie FAG RIU, czyli kompaktowe łożysko naprawcze koła. Zachęcamy do lektury tego artykułu oraz pozostałych publikacji.

Z poważaniem
Witold Hańczka
TruckFocus.pl
Reklama
Reklama
Warto przeczytać
Kompaktowe łożysko naprawcze FAG (RIU) - sprawdziliśmy jak działa to rozwiązanie
Przewóz żywności podczas upałów - komentarz ekspercki
Czy tachografy w busach to dobry pomysł? Ankieta.
Odświeżona oferta zestawów klocków hamulcowych all-in-one box od Valeo
Informacje
Pierwsze Nowe Actrosy w Polsce
Berlin zamawia 90 elektrycznych Solarisów
Gdzie Polacy kupują sprzęt ciężki i rolniczy?
IVECO organizuje sztafetę „Nasza historia, Twoje historie”
Co i gdzie można zatankować na kartę paliwową?
Nowe opony Bridgestone Duravis R002 dla flot
Technika
Montaż i demontaż kompaktowego łożyska naprawczego FAG (RIU)
Zobacz także
Szybki sposób na rozładunek [FILM]
Wieczorem pił wódkę, rano prowadził ciężarówkę
Praca
25 czerwca 2019, 11:22
Facebook YouTube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.
TruckFocus.pl © 2019, Wszelkie prawa zastrzeżone.