Tytuł: Czy 40 ton to za mało?

Sprawdź najważniejsze wydarzenia tygodnia na aftermarkecie.
Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, kliknij i zobacz ją w przeglądarce. {{DATE "DAY-MONTH-YEAR"}}
Coraz więcej krajów europejskich podwyższa wartość dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów jeżdżących po swoich drogach do 44 ton lub więcej. Rekordzistą jest Szwecja, po której drogach wkrótce będą jeździły nawet 74-tonowe zestawy. Czy w Polsce także powinno się zwiększyć ten limit? Zachęcamy do wyrażenia swojego zdania na ten temat poprzez udział w ankiecie.
Warto przeczytać także m.in. o trudnościach w zatrudnianiu kierowców z zagranicy, z którymi nieustannie borykają się polskie firmy transportowe.

Z poważaniem
Witold Hańczka
TruckFocus.pl
Reklama
Reklama
Warto przeczytać
Czy 40 ton to za mało? Weź udział w ankiecie.
Bariery w zatrudnianiu cudzoziemców hamują transport
PZPO: Sprzedaż opon ciężarowych w 2018 roku
Informacje
Wywiad z właścicielem Monster Service Truck
Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Fakty i mity o płacy minimalnej w transporcie drogowym
Zlot Truck Show w Nowym Stawie. Znamy datę wydarzenia.
Trwa rejestracja do Konkursu Kierowców Scania
200 tanich stacji w polskiej sieci DKV
Kögel staje się częścią inicjatywy „Die Wirtschaftsmacher”
Elektryczne autobusy Volvo jako mobilne biblioteki w mieście Göteborg 
Nowości
Nowe katalogi Kolbenschmidt,TRW Engine i BF
Nowe opony Goodyear Vector 4Seasons Cargo
Rozwiązanie DRABPOL dla ochrony opon w naczepach
Nowa felga z kutego aluminium SPEEDLINE TRUCK
Praca
14 lutego 2019, 11:01
13 lutego 2019, 15:19
Facebook YouTube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.
TruckFocus.pl © 2019, Wszelkie prawa zastrzeżone.