Tytuł: Czy 40 ton to za mało?

Sprawdź najważniejsze wydarzenia tygodnia na aftermarkecie.
Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, kliknij i zobacz ją w przeglądarce. 19-02-2019
Coraz więcej krajów europejskich podwyższa wartość dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów jeżdżących po swoich drogach do 44 ton lub więcej. Rekordzistą jest Szwecja, po której drogach wkrótce będą jeździły nawet 74-tonowe zestawy. Czy w Polsce także powinno się zwiększyć ten limit? Zachęcamy do wyrażenia swojego zdania na ten temat poprzez udział w ankiecie.
Warto przeczytać także m.in. o trudnościach w zatrudnianiu kierowców z zagranicy, z którymi nieustannie borykają się polskie firmy transportowe.

Z poważaniem
Witold Hańczka
TruckFocus.pl
Reklama
Reklama
Warto przeczytać
Czy 40 ton to za mało? Weź udział w ankiecie.
Bariery w zatrudnianiu cudzoziemców hamują transport
PZPO: Sprzedaż opon ciężarowych w 2018 roku
Informacje
Wywiad z właścicielem Monster Service Truck
Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Fakty i mity o płacy minimalnej w transporcie drogowym
Zlot Truck Show w Nowym Stawie. Znamy datę wydarzenia.
Trwa rejestracja do Konkursu Kierowców Scania
200 tanich stacji w polskiej sieci DKV
Kögel staje się częścią inicjatywy „Die Wirtschaftsmacher”
Elektryczne autobusy Volvo jako mobilne biblioteki w mieście Göteborg 
Nowości
Nowe katalogi Kolbenschmidt,TRW Engine i BF
Nowe opony Goodyear Vector 4Seasons Cargo
Rozwiązanie DRABPOL dla ochrony opon w naczepach
Nowa felga z kutego aluminium SPEEDLINE TRUCK
Praca
14 lutego 2019, 11:01
13 lutego 2019, 15:19
Facebook YouTube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.
TruckFocus.pl © 2019, Wszelkie prawa zastrzeżone.