Tytuł: Diesel jeszcze długo pozostanie w transporcie

Sprawdź najważniejsze wydarzenia tygodnia na aftermarkecie.
Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, kliknij i zobacz ją w przeglądarce. {{DATE "DAY-MONTH-YEAR"}}
Być może jesteśmy u początku końca ery diesla w transporcie, jednak na jej ostateczny kres poczekamy jeszcze długo. Tak przynajmniej twierdzi Zbigniew Kołodziejek z firmy DAF, którego zapytaliśmy o przyszłość rynku pojazdów. Argumenty są proste i czytelne - dla diesla nie ma w tej chwili dobrej alternatywy. Silnik wysokoprężny nadal daje najniższy koszt przejechanego kilometra. Wykorzystanie innych, alternatywnych napędów spowodowałoby znaczny wzrost kosztów transportu, na co świat obecnie nie może sobie pozwolić. Zachęcamy do lektury całego wywiadu.
Postrzeganie diesla jako głównego paliwa transportu nie przeszkadza grupie Paccar (do której należy m.in. DAF) w pracy nad innowacjami. Koncern zaprezentował właśnie w Las Vegas trzy zeroemisyjne ciężarówki. Szczegóły w artykule.

Z poważaniem
Witold Hańczka
TruckFocus.pl
Reklama
Reklama
Warto przeczytać
DAF: diesel jeszcze długo pozostanie w transporcie - wywiad
PACCAR prezentuje ciężarówki elektryczne i na ogniwa wodorowe
Niesłyszący kierowcy zawodowi - czy będzie ich coraz więcej?
Informacje
Akumulatory TE z technologią EFB - zwiększona odporność na wstrząsy!
Za nami jubileuszowa gala Q-Service Truck
Najważniejsze zmiany w taryfikatorze dla przewoźników
Pakiet Mobilności. Czy jest się z czego cieszyć?
ABC Przewoźnika - co musisz wiedzieć planując kabotaż
Dwa nowe katalogi Schaeffler dla pojazdów ciężarowych
Promocja sprzęgieł EATON w BSL
Zobacz także
Ciągnik elektryczny zasilany przewodem
Praca
8 stycznia 2019, 15:10
11 stycznia 2019, 13:54
8 stycznia 2019, 15:10
Facebook YouTube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.
TruckFocus.pl © 2019, Wszelkie prawa zastrzeżone.