Tytuł: Newsletter Specjalny: 40-lecie Mobil 1

 
Piątek, 12 Grudnia 2014r.
TruckFocus logo
  NOWOŚCI TECHNIKA PRACA FILMY RAPORTY SZKOLENIA KONTAKT  

40 urodziny Mobil 1

W 1974 roku powstał pierwszy syntetyczny olej silnikowy Mobil 1. Miał ograniczać zużycie paliwa. Jego późniejsze formulacje odpowiadały kolejnym oczekiwaniom rynku. Z czasem do olejów Mobil 1 dołączyły nowe produkty, a ich wysoka jakość oraz skuteczna ochrona silników pozwoliły zbudować doskonałą reputację marki. Po 40 latach Mobil 1 to nadal wiodący na świecie syntetyczny olej silnikowy.

Więcej na temat historii marki oraz środków smarnych Mobil Delvac, obniżających zużycie paliwa, w poniższych artykułach.

Miniaturka

40 urodziny Mobil 1 - historia ochrony, współpracy i niezawodności

Czterdzieści lat temu na sklepowe półki trafił syntetyczny olej silnikowy Mobil 1. Jego historia zaczyna się tak naprawdę znacznie wcześniej, bo w drugiej połowie lat sześćdziesiątych. Wówczas rząd...

czytaj dalej

Miniaturka

Dobierz olej

Sprawdź, jaki olej będzie odpowiedni dla Twojej ciężarówki. Dowiedz się więcej o produktach oraz wykorzystaj nasze ponad 80-letnie doświadczenie w smarowaniu pojazdów ciężarowych.

czytaj dalej

Miniaturka

Dlaczego olej silnikowy wpływa na zużycie paliwa?

Ceny oleju napędowego i wynikające z tego koszty eksploatacyjne odciskają coraz większe piętno na rentowności firm z branży transportowej. Jest wiele sposobów na ograniczenie zużycia paliwa, a jeden z...

czytaj dalej

Miniaturka

Mobil Delvac 1 z nową aprobatą MAN

Syntetyczny olej Mobil Delvac 1 LE 5W-30 uzyskał najnowszą aprobatę MAN M 3677. Tym samym może być stosowany we wszystkich ciężarówkach MAN spełniających normy emisji spalin Euro V i Euro VI.

czytaj dalej

Miniaturka

Zadbaj o dobry wynik finansowy swojej firmy

Testy wykazały 2,9 proc. spadek zużycia paliwa po zmianie olejów mineralnych na produkty syntetyczne Mobil Delvac 1 w układzie napędowym*. Z kolei zmiana wyłącznie oleju silnikowego na syntetyczny...

czytaj dalej

Miniaturka

Wybór środków smarnych, a wydajność pojazdów - rozmowa z ekspertem firmy ExxonMobil

Od początku 2014 roku silniki wszystkich nowo rejestrowanych na terenie UE ciężarówek i autobusów muszą spełniać normę Euro VI. Dla producentów silników spełnienie oczekiwań unijnych urzędników to...

czytaj dalej


Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią lub masz jakieś sugestie dotyczące naszego serwisu skontaktuj się z nami na adres info@motofocus.pl.

Otrzymujesz tą wiadomość, ponieważ jesteś zarejestrowany na MotoFocus.pl i zgodnie z OWU wyraziłeś zgodę
na otrzymywanie e-maili. Jeśli nie chcesz być dłużej informowany o nowościach z rynku motoryzacyjnego,
kliknij tutaj, aby usunąć swój adres z listy adresowej.

TruckFocus © 2011, Wszelkie prawa zastrzeżone.